RIDE 5 - Free Pack 06
The RIDE 5 - Free Pack 06 includes: - BMW R 1250 R (2019) - Triumph Speed Triple (2005) Break the mold with the Free Pack 06! As a precursor to today's spirited naked bikes, the Triumph Speed Triple features a compact, essential design paired with a 1050 cc three-cylinder engine. The BMW R 1250 R is designed to zoom through curves – this bike maximizes its 136 hp with minimal braking, entry, and exit times!