RIDE 5 - Far East Pack
Hold on tight to the handlebar because these two Japanese racing bikes will have you hurtling through the air! Buy RIDE 5 - Far East Pack and upgrade your garage with: - Kawasaki Z900 - 2021 - Suzuki TL 1000 R Racing Modified - 1998 This DLC is not included in the Season Pass.