Revelations
This DLC includes huge spoilers pertaining to the story of the full game. We highly recommend you finish the main adventure before playing this DLC. Become the famed vampire warrior, Alucard and set in motion the events of Castlevania: Lords of Shadow 2.Discover Alucard’s secrets and the true extent of his involvement in the events of Castlevania: Lords of Shadow 2! Once downloaded this DLC can be accessed by selecting ‘Additional Content’ from the ‘Main Menu’.