RetroMania Wrestling - Legends Pack: The Madness Returns
The squared circle just got bigger, louder, and wilder! The latest RetroMania Wrestling DLC unleashes 6 legendary wrestlers — Macho Man Randy Savage, Ax & Smash of Demolition, Ricky Morton & Robert Gibson of The Rock ‘n’ Roll Express, and Magnum T.A.. Relive the glory days or rewrite history with these icons of wrestling, now fully playable in the RetroMania roster! This DLC isn’t just about new talent — it’s packed with fresh ways to play. Enter House Show Mode for random match cards and high scores, or run Arcade and Promoter Tournaments across singles and tag team action. Claim gold with the brand-new Tag Team Championship and RetroMania World Championship, complete with title histories and stats. Customize wrestler gear, battle in 3 new stages, and explore 6 new Handicap match types. This is the most stacked update in RetroMania history — are you ready to rumble?