Resurrection 'F' Pack
Extend your experience in the unique universe of Dragon Ball Xenoverse with the Resurrection 'F' Pack: - 4 playable characters (SSGSS Goku, SSGSS Vegeta, Golden Frieza, Jaco) - Episodes and Quests - Masters and Masters Quests - Skills, Costumes and accessories - Z-souls This content allows you to go deeper into the story of Dragon Ball Z through the game alone or with other players travelling in the Toki Toki City.