Reaper's Heart Bundle
Express yourself as a pirate with a heart (even if it's a black heart filled with lust for gold and glory) thanks to the Reaper's Heart Bundle! This includes the Reaper's Heart Weapon Bundle, with Blunderbuss, Pistol, Eye of Reach and Cutlass, all with a darkly romantic style for winning (and stopping) hearts. You'll also get the cursed Reaper's Heart monkey and parrot pets - these magical constructs will remain by your side for eternity! The bundle also contains 500 Ancient Coins to help you round out your look with premium cosmetics, plus a free 25,000 gold bonus for use in the Outpost shops. The Reaper's Heart Bundle contains 500 Ancient Coins, the Reaper's Heart Weapon Bundle, two Reaper's Heart pets and a free bonus of 25,000 gold.