Realm Royale Shadowfall Bundle
The Realm Royale Shadowfall Bundle contains the following items: 850 Crowns The Lord of Darkness Warrior Skin The Knightmare Mount The Shadowbeak Chicken Skin Embrace the shadows with the Realm Royale Shadowfall Bundle. This bundle contains 850 Crowns which can be used on additional Realm Royale cosmetics, as well as the new Lord of Darkenss Warrior Skin, Knightmare Mount, and Shadowbeak Chicken skin. Realm Royale allows you to choose a class, then loot deadly weapons and powerful abilities to create your own Champion. Explore a fantasy world from horseback, and craft game-changing legendary gear. Can you survive the first 100-person fantasy Battle Royale?