Ravenswatch - Mercenaries Skin Pack
Make a statement with the Mercenaries Skin Pack; an exclusive collection of 5 darker, bolder outfits for 5 of your favourite heroes. * The Snow Queen – Her Majesty goes rogue in this new winter outfit, equipped with ice daggers which have been carefully forged for throwing at the worst Nightmares of Reverie. * The Pied Piper – who called for the Plague Doctor? Become the Black Death with an outfit which is dripping with green slime. Even your rats will follow you in this new role! * Aladdin – what if the best thieves were pirates? Wearing a bandana and armed with scimitars which have been transformed into sabers, Aladdin gives off a Caribbean vibe. * Sun Wukong – the Monkey King transforms into a shadow ninja, donning a black hood and expertly wielding a magnificent new staff. * Geppetto – would you trust this Geppetto as a travelling merchant? In this outfit, the woodcarver has swapped his chest for a rucksack filled with curiosities and a…Hammer-Lantern!? Access these new outfits from the hero selection menu and bring the aura of a true mercenary to the battlefield, where only cunning and survival reign supreme.