Raven Wings Helmet
Raven Wings Helmet - An exclusive pre-order bonus! Embark on your journey in style with an exclusive pre-order bonus only helmet. Drawing inspiration from the Greek goddess Nike, this helmet will instill hope in every adventurer. Easily equip it upon arrival at the Hub by accessing your Inventory.