Rally-X Skin
PAC-MAN gets an automotive makeover! Embark on a frantic PAC-MAN-style car chase in Rally-X universe. From the pesky ghosts to the juicy fruits, all your courses now turn Rally-X-style! Even the BGM is a specially arranged version of the original Rally-X music. Get swept away by that nostalgic melody as you enjoy PAC-MAN Championship Edition DX+ as you've never seen or heard it before! This add-on contains the characters, visuals, and BGM from the hit '80s arcade game Rally-X!Add-on included in the All You Can Eat Add-on Pack and Edition.