Rainbow Six Siege X - Welcome Pack
Get 1,200 R6 Credits, instant unlock of four operators (Frost, Buck, Melusi, Ace), and a seven-day Renown Booster for the same price as a standard 1,200 R6 Credits pack. Only available while this season lasts, so get it before it’s gone! R6 Credits are an in-game currency that can be spent in Tom Clancy’s Rainbow Six Siege. They can be used to purchase in-game items such as the Premium Battle Pass, new operators, cosmetic items including weapon and operator skins, and to trade in the Marketplace.