Railway Empire 2 - Deluxe Edition Upgrade
The Digital Deluxe Edition includes the full Railway Empire 2 game, the original soundtrack, exclusive skins for each of the three sizes of your railway stations, an exclusive skin for your company HQ, and an exclusive skin for two locomotives. Enjoy the music whenever you like and show your competitors the magnificence of your railway company!