Pure Chess Park Game Pack
Inspired by New York's Central Park in the Autumn, this game pack features an original and wondrous set of wild animal chess pieces. Chess and checkers in Central Park is one of New York’s most well-known traditions, and we have tried to capture that warm, relaxed and easy going atmosphere. The chess pieces themselves can be shown in stone or resin materials, and feature iconic wildlife such as the noble fox and vixen as the king and queen, and a wise old owl as the rook. This game pack is sure to spirit you away, and is a great addition to your Pure Chess collection.