Pure Chess Halloween Chess Set
What better way to enjoy this spooky time of year than with the Pure Chess Halloween game pack! Inspired by fearsome fright night icons this beautifully rendered, mesmerizingly detailed pewter chess set will have you quaking in your boots! And it’s not just for Halloween – it can be used all year round…You'll have a frighteningly good time playing Pure Chess with this ghoulish set. Download it - if you dare!