Pure Chess Easter Island Chess Set
The Pure Chess Easter Island chess set is inspired by the mysterious Moai of Easter Island, Polynesia. These head-like, monolithic chess pieces have been beautifully crafted, bringing the Moai not only to life - but to the chess board. Download now and start playing Pure Chess, Easter Island style!