Protagonist's Costume "Nameless Warrior Garb"
Protagonist's Costume "Nameless Warrior Garb" Costumes can be changed by entering one of the Inns located in each region of the world map and selecting "Change Clothing." Note: Please be aware that this content may become available for purchase or for free at a later date. Note: If an add-on finishes installing while the game is running, it will become available after you return to the title screen.