Project CARS - Pagani Nürburgring Combined Track Expansion
Pagani Huayra BC In 2011, Pagani’s Huayra took the world of supercars by storm as the prestigious Italian sports car manufacturer delivered a turbo-powered car for the very first time. Four years later, all of the strictly-limited 100 units as have sold as Pagani celebrates the model’s success with the brand-new Huayra BC. Pagani Zonda Revolucion The Revolucion is Zonda’s last hooray for their famed Zonda R sports car as the Italian sports car maker ends the car’s production run with an ultra-rare, ultra-competitive version of their record-breaking creation. Nürburgring Nordschleife + Grand Prix Track Project CARS is inviting drivers to tackle the ultimate Nürburgring challenge, giving players access to the combined Nürburgring Grand Prix and Nordschleife layout.