Project CARS - Free Car 2 (Audi A1 Quattro)
After the warm reception of their A1 clubsport concept car, in 2012 Audi announced the A1 quattro, mating their most compact car with their signature all-wheel-drive system and a powerful two-litre engine boasting both direct injection and turbocharging. Limited to only 333 cars, the A1 quattro punches above its weight with the torque and traction of larger performance cars in a small frame. Aggressive styling and unique alloy wheels warn that this is no ordinary supermini.