Pro Diamond Bundle
Have a lot of things on your wishlist? These Diamonds should let you pick up everything you need, and maybe start sampling the Player Market for more rare and exclusive things! The Pro Diamond Bundle also gets you Silver VIP in AirMech, which marks you as a Premium player for a lifetime of benefits. Remember that any purchase qualifies your account for Silver VIP, giving you instant access to any Locked Diamonds you have earned, and lets you collect them directly from now on.