Prey: Cosmonaut Shotgun Pack
Preorder Prey to receive the exclusive Cosmonaut Shotgun Pack, which includes the Yu family’s heirloom Margrave shotgun and tools to fight threats aboard Talos I: 3 Neuromods you can spend to acquire new abilities, 2 Medkits, a Fabrication plan to create Shotgun Ammo, a starter kit for building tools and weapons, and a unique upgrade to help you preserve your limited resources. Designed especially for Catherine Yu’s participation in the Centennial European Shooting Championship, the Throne “Margrave” is a masterpiece of firearm craftsmanship. Mahogany stock, a proprietary metal alloy barrel and 24 karat gold inlay combined with superior electronic gun control systems deliver the ultimate shooting experience. Mrs. Yu worked closely with Throne ergonomic experts to make this gun an extension of the shooters body; fast to point and easy to discharge.