Premium Starter Pack - Assassin's Creed Shadows
The Premium Starter Pack contains 2 exclusive new weapons for Naoe and Yasuke, 5 mastery points, and 4,200 Helix Credits, including 700 bonus Helix Credits, which can be used to unlock extra items, in-game currency, resources, and more.