Premium Pearl Box
The Premium Pearl Box contains: - Pearl Box - 10,000+1,500 x1 - 2025 Premium Value Pack (30 Days) x1 Note: - Pearls can be used in the in-game Pearl Shop to purchase various items. - With the 2025 Premium Value Pack (30 Days), you can receive 390 Pearls daily as a Challenge reward for 30 days, up to 11,700 Pearls with 30 days of login. - This package does not include an access pass. - Items included in this package are only delivered to the server corresponding to the region where the package was purchased. - You cannot receive a refund once the item is opened. - The content of this product can only be claimed once per Xbox Store account. If the product has already been purchased/redeemed, you cannot receive additional content even if the same product is gifted to you, so please be cautious when purchasing as a gift/sending gifts. - According to store policy, refunds and repurchases may not be possible. For related inquiries, please contact the XBOX Customer Center.