Predator: Hunting Grounds - Viking Predator
Viking raiders consumed lands far from their own borders, and by doing so managed to draw attention they never imagined. Over centuries, the strongest and bravest warriors would seek this legendary hunter, luring it into ritual combat. Now you can send your foes to the feasting halls of Valhalla as the fearsome Viking Predator. This DLC pack includes the premium Predator class with armor tints and early access* to the devastating new Predator weapon, the Battle Axe.