Predator: Hunting Grounds - Hunting Party DLC Bundle
Become a ruthless hunter and stalk the jungle with a variety of hunting styles, giving you a line-up of premium Predator classes to customise your appearance and play style to become the most fearsome predator in the jungle. This DLC bundle includes the premium Mr. Black Predator, Falconer Predator, and Captured Predator classes.* *Cosmetic masks shown on Falconer Predator and Mr. Black Predator may also be purchased in-game with earned currency.