Pre-Order Car Pack
This pack includes 5 new cars: 2009 Ferrari 458 Italia; 2010 Nissan 370Z; 2010 Volkswagen Golf R; 2011 Mercedes SLS AMG; 2012 Aston Martin Virage. In-game credits or Tokens are required to add these cars to your career garage.