Playground Select Car Pack
This pack features 5 cars for you to collect, race, and customize including the 2015 Volvo S60 Polestar, 1969 Dodge Charger Daytona Hemi, and 1997 McLaren F1 GT. Once the pack is purchased, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Horizon 2 garage, with no additional in-game cost. In addition, all players can enjoy instant access to this pack's free car, the 1986 Honda Civic Si.