Pinball FX3 - Paranormal
Don't be surprised when extraordinary events occur on the Paranormal table - it's an occupational hazard! Visit the Haunted Mansion, where everything turns inside out, or investigate the bizarre cube playfield, which opens the way to four different Multiball Phenomena! And to top things off, creatures like Nessie and the Jersey Devil are lurking somwhere in the table's depths! Table features: - Flipper bat madness: the world's first pinball machine with 10 flipper bats! - Cryptid gathering: some of the most famous creatures inhabit the playfield. - Rotateable mini playfield: four different mini games on the same place. - Additional vertical playfield: for the bigger challenge! - Supernatural events: like levitating ball or portals through space-time.