Pinball FX3 - Excalibur
A legend is reborn. Get ready for pinball action featuring the noble knights of King Arthur, and hear the tales of their legendary deeds! Excalibur will reveal the way to become a renowned knight, just always hit the right spot, or the right ramp! Table features: - Enter Camelot to duel with other knights and hold the King's Champion title as long as you can! When invaders are attacking, defend the castle against the robber knights! - Always consider Merlin's suggestions and lock balls in his tower to start Magical Multiball! - Spell out TALE, then spin the Round Table to choose a famous knight or Arthur himself, and relive their most memorable stories! - Hit the swinging targets to open the hidden path that leads to the sorceress Morgana's lair ! - Sneak into Mordred's dungeon, or lead a full siege against his fortress! - Earn some extra points by participating in jousting tournaments! - The Quest for the Holy Grail awaits you!