Pinball FX - Honor and Legacy Pack Trial
Fight for Honor and cement your Legacy on these timeless Zen Originals! Seek vengeance in feudal Japan or relive the adventures of one of the best-selling novels of Jules Verne. A Samurai’s Vengeance: Take on the Hyakki bandit clan to avenge your fallen Master! Train yourself in various fields to take on their leader, Maou in the final showdown. Verne’s Mysterious Island: Survive the harshest conditions, find the mysterious guardian, and escape the remote island before the smoldering lava devours it all.