Persona 3 Reload: Expansion Pass
Dive deeper into the world of Persona 3 Reload with this expansion pass featuring new costumes, BGM, and an extended story content scenario “Episode Aigis -The Answer-”, offering over 30 hours of additional gameplay. Content will be released as follows: Wave 1 - Persona 5 Royal EX BGM Set and Persona 4 Golden EX BGM Set Release Date: March 2024 Unlock and listen to additional tracks from Persona 5 Royal and Persona 4 Golden while exploring and battling in dungeons in Persona 3 Reload and Persona 3 Reload: Episode Aigis -The Answer-. Wave 2 - Velvet Costume & BGM Set Release Date: May 2024 Unlock Velvet Room themed costumes and BGM to further customize your dungeon experience in Persona 3 Reload and Persona 3 Reload: Episode Aigis -The Answer-. Wave 3 - New Expansive Story Scenario, “Episode Aigis -The Answer-” Release Date: September 2024 After unravelling the mysteries of the Dark Hour, fighting epic battles through Tartarus, and all the unforgettable events of Persona 3 Reload, the S.E.E.S. members find themselves trapped in a never-ending March 31st. Journey through the Abyss of Time as Aigis, undertake new challenges, and uncover the cause of this strange fate and the truth of what happened on that day... Delve into this final chapter now with cutting-edge graphics, modernized quality-of-life features, fresh animations and UI, and a rearranged soundtrack. You must own Persona 3 Reload with the latest patch downloaded to access expansion pass content. Some content in this product may overlap. Names and descriptions in this product are subject to change without notice. For more information on each item, please refer to their individual listings. Scheduled release dates are subject to change.