Persona 3 Reload: Persona 4 Golden Persona Set
Persona 3 Reload: Persona 4 Golden Persona Set contains additional content that allows you to use Personas from Persona 4 Golden. This set includes 3 Personas: - Persona 4 Protagonist's Persona "Izanagi" - Tohru Adachi's Persona "Magatsu-Izanagi" - Marie's Persona "Kaguya" *This product can also be purchased in a bundle. Please be careful not to accidentally purchase multiple times.