PAYDAY 3: Syntax Error Heist
The Payday Gang is looking to tie up loose ends on the mysterious faction that tried to have them killed. Having found the specs for a cutting edge drone in the hidden files belonging to Patricia Sharke, the gang followed the clues directly to the main data center of Scry Digital on the edge of Ryan Park in NYC.