PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - John Wick Weapon Pack
A Professional’s Arsenal! Assassinating a target can be done in as many ways as imaginable, but when efficiency and precision is key the assassin need some tools of the trade. Guns, when used right, can yield the best desired results for the professional killer. And this pack has one for every occasion... The John Wick Weapon Pack comes with 4 New Weapons, 4 Masks, Materials, Patterns and of course plenty of Achievements.