PAW Patrol: Grand Prix - Race in Barkingburg
Ready, race, rescue! Compete with the world’s fastest race-pups on three new tracks in the Barkingburg Cup and drive six new vehicles, in this downloadable content for PAW Patrol Grand Prix. Every race in historic Barkingburg is an adventure! Watch new cinematics, choose from new vehicles inspired by the “PAW Patrol: Ready, Race, Rescue” movie , and speed around medieval castles on your path to victory. And with all the multiplayer fun, game modes and pups from the base game, including Tracker, Everest, Rex and the original PAW Patrol, no race is too big for these ruff-ruff riders!