Paper io 2: Christmas DLC
With this DLC you'll unlock: - 4 diverse skins: elf, Christmas tree, gift box, Santa's sleigh - 4 hats: Santa's hat, elf hat, Christmas tree tip, garland - 4 custom game maps in the form of: gift sock, gingerbread, Christmas tree, gift box - 10000 coins Put on Christmas skins, change the look of your territory, and take over new custom maps!