Palace Pack
This exclusive content pack contains an ATM Hack Boost, which immediately increases your cash rewards when hacking bank accounts. This pack also includes a mission which becomes available after having completed the mission "A Wrench in the Works." Upon completion of the mission, more investigation opportunities are unlocked.