Painkiller: Night Watch Pack
The Night Watch DLC will include 4 character and 6 weapon skins. Step into otherworldly outfits, each ready to stalk the undead of Purgatory. Every bloodstain tells the story of hunts survived and rituals performed. Turn your arsenal into weapons feared by the living and the dead, capable of striking even the mightiest demon.