PAC-MAN WORLD 2 Re-PAC - Early Access Ghost Costumes and Figures
Gain early access to Costumes and Figures for PAC-MAN WORLD 2 Re-PAC! Four Costumes and four Figures will be unlocked at game start. *Players can also unlock costumes and figures by progressing through the game. *Pre-order bonuses may be distributed at a later date without notice.