PAC-MAN Mega Tunnel Battle: Chomp Champs - Lunar Animals PAC
Show off your favorite Lunar Animal style with these cosmetic items as you eat to compete! This PAC includes: - 1 Mouse (body) - 1 Cow (body) - 1 Tiger (body) - 1 Bunny (body) - 1 Dragon (body) - 1 Snake (body) - 1 Horse (body) - 1 Sheep (body) - 1 Monkey (body) - 1 Rooster (body) - 1 Dog (body) - 1 Pig (body) - 1 Lunar maze (maze)