PAC-MAN Mega Tunnel Battle: Chomp Champs - Chomp Challengers PAC
Make an impact with these rare cosmetic items as you attempt to chomp any challengers standing between you and the title of Chomp Champ! This PAC includes: - 1 Unicorn - Rare (body) - 1 Crown (head) - 1 Pompadour (head) - 1 Punk (head) - 1 Googly Glasses (face) - 1 Retro Glasses (face) - 1 Cherry Chomp (icon)