Pac is Back Skin
The characters from the computer-animated TV show "PAC-MAN and the Ghostly Adventures" have invaded PAC-MAN Championship Edition DX+ in a reckless celebration of the show's debut! Play using the characters and visuals from the show and transport all your courses into the world of "PAC-MAN and the Ghostly Adventures"! Characters from the show even appear in visuals.Add-on included in the All You Can Eat Add-on Pack and Edition.