Armello - Mustachio Mercurio Hero Skin
Every crafty rat needs a rock solid alter-ego and a trusty mustache is the bedrock of a perfect disguise. Hero Skins are complete cosmetic upgrades for individual Armello Heroes! Be the envy of your friends and foes!