WARRIORS OROCHI 3 Ultimate STAGE PACK 10
New stages will be available for selection under Select Battlefield. An in-game music track is also included. *New stages: 'Rescue at Honnōji' 'Sekigahara Sprint' 'New Recruits' 'Demon Rescue' 'Wuhang Mayhem' *Additional music: 1 additional track will be available.