Tropico 4 - The Academy
Due to a budget SNAFU (for which Penultimo is not responsible), the remote island of Isla Guerra is revolting against El Presidente’s regime. Tropico needs to recruit skilled cadets via the new East Point Academy and prepare for a large scale assault by an invading enemy army. The East Point Graduate trait enables El Presidente to prevail against enemies in combat and the Cadet’s uniform completes this military-centric package.