The Walking Dead: Season 2, Ep.2, A House Divided
The past returns to haunt Clementine and the group after an encounter with a mysterious stranger triggers a desperate escape. Frayed tensions are pushed to breaking point, as suspicion, anger, loss and betrayal result in death, and for Clementine, a test of loyalty as she is faced with the potential of choosing between a cloudy past and an untested future.