Noel's Outfit: Battle Attire
A new outfit for Noel. This gold and crimson battle attire is crafted from durable leather, and worn only by chosen warriors.Select Outfits from the main menu to change clothing. New outfits will not be shown on characters during certain cutscenes and story sequences.