Santa's Sweatshop
After suffering Santa's cruel regime for the last 20 years, it's time you got back home to enjoy Christmas with your *real* family. . . Sick and tired of bad working conditions and rubbish pay, you decide to hit Santa where it hurts most and escape Santa’s Sweatshop! Featuring - All new items and craftables to really get you in to the Christmas spirit! - Christmas themed level, jobs, characters and dialogue to get you through your working day! - Get festive – despite the fact your poor elf fingers are worked to the bone! - Get one up on Santa and finally break free from his shackles! - Fresh and festive soundtrack to soak up as you plot your escape! - All new achievements for you to track down as well as the possibility of topping the Leaderboard!