Playable Aircraft: - F-4E Phantom II A large carrier-based fighter designed as an interceptor. While many variations of the aircraft exist, the E-type is used by the Air Force. This is a best-selling jet fighter used by many nations, not just the country where it was developed. 3 Aircraft Skins: - SU-37: Yellow 13 The Yellow 13 skin for the Su-37 Terminator. - F-14D: Razgriz The Razgriz Squadron skin for the F-14D Super Tomcat. - F-15C: Pixy The Pixy skin for the F-15C Eagle.