D4: Dark Dreams Don't Die - SPY FICTION Customize Pack
This is an add-on pack that contains additional clothing for the four main characters in D4. This pack contains cosplay outfits of characters from SPY FICTION, an action-adventure game created by ACCESS GAMES. 1. Billy Bishop (David Young) 2. Forrest Kaysen (Forrest Kaysen) 3. Enigma Soldier (Amanda) 4. Sheila Crawford (Olivia Jones) Extra: SPY FICTION BGM Records (x5)