An Imperial void station has detected a Chaos flotilla on a collision course. Their numbers seem insufficient to pose a real threat but the Inquisition cannot take any chances when it comes to the the followers of Khorne. This DLC contains a special Priority Assignment, which has its own plot and consists of a series of new missions. Upon completing the Assignment, you will be rewarded with a unique Tarot card. (Please note that this assignment is only available after unlocking the Agartha Subsector.)